Translate

wtorek, 11 czerwca 2013

Horoskop jako teatr

W dziedzinie astrologii wiele się dzieje w moim życiu. Właśnie ukończyłam znakomity Kurs Astrologii Tradycyjnej w ramach Szkoły Astrologii dr.Piotra Piotrowskiego. Astrologią tradycyjną interesuję się wybitnie, wiedza o tym, skąd się to wszystko wzięło i co leży u podstaw starożytnej wiedzy, będącej moją pasją i sposobem na życie, jest mi potrzebna do określenia  indywidualnego podejścia. Uporządkowałam wiadomości i powiększyłam ich zakres. Wspaniałe w astrologii jest to, że człowiek pozostaje adeptem przez całe życie, nieustannie zgłębiając jej tajemnice i mądrości. Uczymy się i jednocześnie dzielimy zdobytą wiedzą, wybierając to, co najbardziej współgra z naszym osobistym horoskopem, z indywidualnym sposobem myślenia i podejściem do życia.
Ja sama debiutuję w tym roku jako wykładowca na V Konferencji Polskiego Stowarzyszenia Astrologicznego, z którym jestem związana od 5 lat. Pragnę przedstawić swoją koncepcję interpretacji horoskopu, jako teatru, w którym planety spełniają funkcję aktorów a znaki zodiaku roli, jaką zależy zagrać.
Konferencja jest znakomitą okazją do zdobywania i dzielenia się wiedzą, już się cieszę na ciekawe wykłady i warsztaty cenionych przeze mnie astrologów oraz poznanie zupełnie nowych technik i możliwości, jakie oferuje współczesna astrologia. Konferencja jest też świetną okazją do wymiany poglądów i integracji środowiska.
Czuję się jak przed premierą. Trzymajcie za mnie kciuki 15 czerwca o godz.09.00


Założyłam też wczoraj nową stronę pod adresem www.astroteatr.com.pl, ponieważ nie udało mi się odzyskać poprzedniego adresu. Zapraszam.

4 komentarze:

  1. Elu, czy to na deskach teatru czy między na mapie nieba trzymam kciucki za Ciebie, Twój debiut, za gwiazdy by przyświecały Twoim poczynaniom i nowym drogom najjaśniej. Ściskam Cię najmocniej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana! Wiem, że na Ciebie zawsze mogę liczyć:-) Ściskam Cię cieplutko i tęsknię za Twoim blogiem, ale cierpliwie czekam, aż wrócisz :-)) Pozdrawiam Cię Małgosiu najserdeczniej :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Elu, ja również będę trzymać kciuki za Twoje wystąpienie na Konferencji. Najważniejsze jest to, że astrologia sprawia Ci wielką radość, a to jest najlepszy klucz do sukcesu:)))Życzę miłych obrad i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Genevieve!!Ściskam Cię mocno i bardzo serdecznie:-)))

      Usuń